Silifke'de Elektrik Kesintileri Çıldırttı!

2922 kez okundu 08 Kas 2014 (09:20)

Silifke de sık sık kesilen elektrik vadandaşı bezdirdi. Havaya nem düşşe elektirik kesilir haline geldi. Özellikle son zamanlarda sık sık elektirik kesintileri vatandaşın tepkisini çekerken, neden bu kadar sık elektirik kesildiği soruları yanıt bekliyor. Ayrıca arıza bildirimleri için Silifke ilçesi’nde oturanlar TEDAŞ Elektrik Arıza 186’dan şikayetçiler.


Silifke'de Elektrik Kesintileri Çıldırttı!

Mahallelerindeki bir elektrik arızayı bildirmek için iki gün 186’yı arayan mahalle sakinleri karşılarında bir türlü muhatap bulamadıklarını, bulsalarda Mersin ilinin bütün ilçelerine ve mahallelerini telefonda tek tek sayarak rakamları tuşlamalarını istediklerini,  bu nedenle arıza bildirmek için en az on dakika sıranın kendi ilçe ve mahallelerine gelmesini beklediklerini söylediler.

Konuya tepki gösteren vatandaşlar şunları kaydetti: “Geçtiğmiz yıl özellikle kışın elektirik kesintilerinin çok olmasını hatların yenilendiği için olduğunu söylediler ve Silifkeliyi sık sık elektiriksiz bıraktılar. Geçen yıl çalışma yapıldı  sıkıntı ortadan kalktı denilmişti. Peki bu yıl neden bu kadar  sık elektirik kesintisi olduğunu lütfen bizlere açıklasınlar. Bizlere gelen duyumlar arasında Tedaşın özelleşmesinden dolayı personelleri azalttığı,  personellerin gece gündüz çalışsa bile konusunda uzman olmayan işçilerin kullanıldığını belirtildi.

  Yada  konusunda uzmanı olan kişilerin yerlerinin değiştirilmesinden dolayı  arızalara zamanında müdahelede geçikmeler yaşandığı söylendi.

 Gülnar,  Aydıncık, Mut ve Bozyazı  işletme şeflikleri Silifke’ ye bağlandı. Bizlerin sıkıntısı sadece elektirik kesintileri değil, örneğin Aydıncıktaki bir vatandaş, abonelik yede başka bir işlem için dilekçesiyle Silifke’ye gelecek. En küçük örneği; saat değişikliğ içini bile Silifke’ye gelecek. Yanlıs okuma ve saat değişimi abone işlemleri için işlemleri için Silifke’ye gelecek. İlçelerde sadece arıza ekipleri kaldı.  Ama arıza ilçelerdne değil yine  ihbar hattı 186’dan yönlendiriliyor. Bazı durumlarda adres ve bilgi eksikliği ve teknik ekip eksikliği nedeniyle biz vatandaşlar  yine mağdur kalıyoruz” diye konuştular.


Haberi Facebook'ta Paylaş


Bu Haber'e ( Henüz yorum yapılmadı..)